30.3.08

Ik kus je in gedachten

Vrolijk Pasen iedereen! Vorige week heb ik genoten van een 5-daags Paasvakantietje en het deed deugd! In Gent kennis gemaakt met de Orchidee: lekker woketen dicht bij 't Zuid in Gent, njam, echt een aanrader! En dan richting de Charlatan, ook voor de eerste keer, maar wel een superontdekking! Zalige muziek, geen al te jong (noch te oud) publiek, partypeople, leuk gezelschap, wat wil een mens nog meer? Een goed biertje misschien? In de afgelopen weken ook in de Dulle Griet en het Bierhuis terechtgekomen in Gent, lijken me wel 2 aanraders voor mensen die (Belgisch) bier willen proeven (en ook voor niet-bierdrinkers als ik, het zijn best wel gezellige bars). Al kan een onschuldige vinger op de kaart soms ook minder spectaculair uitdraaien (Silly Saison is niet echt speciaal volgens een Anzegemse bierkenner, bij deze zijt ge gewaarschuwd ;))

Intussen breng ik een reisloos weekendje door, waarin ik vrijdagavond naar het toneelstuk Ik kus je in gedachten ging kijken met enkele vrienden (of was het nu ex-collega's ;). Het stuk gaat over een Vlaamse journaliste en een Nederlandse journalist die hals over kop smoorverliefd worden op elkaar, maar de veilige thuishaven niet willen opgeven. Gevolg: een hele reeks brieven waarin ze elkaar zowel literair als emotioneel proberen te overtroeven en vertroetelen. Heel mooi gebracht, echt de moeite waard! Er zijn nog voorstellingen, wie geïnteresseerd is, zie http://www.tinnenpot.be/

Verder zijn al onze hostels voor onze U.S.A. trip geboekt en hebben we onze internationale reispassen. Resten nu alleen nog dollars inslaan (blijf dalen aub :D) en nuttige informatie opzoeken per bestemming... en intussen komt 10 mei wel vlug dichterbij :)

Adios y hasta la próxima!

1 comment:

Anonymous said...

Ik kus je online X

je skatter