16.1.08

First impressions of 2008

Hey all,

Met het nodige gezucht en geploeter is het nieuwe werkjaar begonnen. Jawel, 't zijn drukke tijden en er is véél werk voor niet zo heel veel mensen... Bij deze: als iemand een goede .net-programmeur kent, gelieve massaal te reageren (info@indiegroup.be)! Want het is, ondanks de drukke tijden en stressy momenten, wél heel leuk op m'n werk. Getuige daarvan deze foto's van mijn creatieve collega's: www.indiegroup.be/faces :) Ok, ik sta er niet grappig op, maar ik werd voor deze foto weggeroepen op een zeer druk moment en m'n hoofd stond er niet naar. Man, dát klinkt pas saai :) nuja, ik haat poseren in niet-spontane situaties, dus om alle risico's op foute foto's te beperken heb ik maar gewoon geglimlacht... Nu besef ik ook dat ik door m'n fietstocht naar het werk er heel de dag met verward ;) haar bijloop, maar zo weze het... Aja, waarom het zo tof is op m'n werk? 't Zijn leuke, jonge mensen, die goed kunnen relativeren. Ook als ik de wanhoop nabij ben omdat dit of dat plots niet meer blijkt te werken :) Thanks dudes. Hehe, en ja, we gaan ook wel vaak badmintonnen over de middag, wat ik toch wel enorm tof vind...Kan je al eens een ferme mep geven zonder iemand te kwetsen (meestal :p).

Nogal erg dat het eerste deel van dit bericht over m'n werk gaat, maar het neemt nu eenmaal een groot deel van m'n week in beslag! Vaak voelt het zelfs zo aan dat ik op maandagmorgen naar het werk fiets en plots vrijdagavond terug ben, zonder te beseffen dat er een week voorbij is... Ideaal dus met the London situation ;)

Gelukkig is er ook wel nog eens tijd voor ontspanning, zo ben ik deze maandag naar Ben X gaan kijken in de Schakel in Waregem. Die mannen daar hebben echt een goed programma in elkaar gestoken met allemaal films die ik supergraag wilde zien, maar toch net niet haalde in de cinema. Als er mensen zich geroepen voelen, just give me a call :) (www.ccdeschakel.be/film). Persepolis (i loved the book!), Auf der anderen Seite en 4 months, 3 weeks, 2 days wil ik alvast niet missen! En Ben X? Ik was volledig onder de indruk, na een aantal jaren studeren en wat werken vergeet je al vlug hoe erg sommige pestsituaties kunnen zijn. Alhoewel het bij ons op school vooral een leraar was die eronder leed :p, toch hoop ik dat genoeg pestkoppen deze film zien. Ah, de wereld zal er misschien niet door verbeteren, maar ik vond het alvast een mooie en zeer emotionele film (toch voor m'n vriendinnen en mij :)).

Voor de rest is m'n blik nu volledig op vrijdagavond en het weekend gericht, wanneer ik nog eens richting Londen trek! Eens goed weggaan (eindelijk:), Fulham tegen Arsenal zien spelen (FH zit intussen in de degradatiezone, ondanks ons enthousiast supporteren...), naar Atonement kijken en goed goed ontspannen :) Voor u hetzelfde gewenst! Ciao x

1 comment:

Anonymous said...

Wat een lelijkaards daar allemaal op je werk :p. Gelukkig zijn de foto's nog in zwart-wit.

Uw eerste indrukken zien er in ieder geval goedgevuld uit. Laat maar komen 2008, zou ik zeggen. Beetje werken, reizen, filmpjes kijken en de aftocht van Fulham uit de Premier League aanschouwen, onze tijd zal goed besteed worden!

Your very own SAS-programmer. X