20.12.07

Christmas Wishes

Hey all!!

M'n blog is er een beetje bij ingeschoten, de afgelopen maand... Voornamelijk omdat ik geen zin meer heb om m'n pc op te zetten wanneer ik moe thuis kom na een dag werken (= aan pc), ook wel een beetje omdat het met dit donkere winterweer leuker is om een filmpje mee te pikken in de cinema met een vriend/in of om in de zetel thuis te genieten van een filmpje, de Housewives of Grey's Anatomy :)

Intussen ben ik ook m'n zusje gaan bezoeken in Heidelberg (voor een supermooi verslag --> zie http://mmadunn.blogspot.com :)) en weeral een paar keer naar Londen geweest. Is altijd even leuk, zelfs al wint Newcastle van Fulham (0-1) met een penalty in de 92ste minuut waarvan ik nog steeds niet weet waarom!

De goede voornemens voor 2008 zijn al volop in gang gezet door de actie Music for Life met 't werk te steunen, we zouden proberen om een liedje van een collega van ons op stubru te krijgen, of het lukt of niet weet ik niet, maar Cardoen even beluisteren is alvast een aanrader! (www.myspace.com/cardoen). "Dance with me" is m'n favoriet!

Verder kijk ik nu al volop uit naar morgenavond, Maarten komt dan terug aan in België voor een lange week! Zaterdag komt m'n zusje dan terug naar België, zodat we vanaf dan volop Kerst kunnen vieren (in verschillende familiale constellaties ;))! De kaartjes zijn gekocht, geschreven en bijna gepost, de cadeautjes zijn er en liggen te wachten om opengemaakt te worden! Na een grote week in België gaan Maarten en ik dan Oudejaar vieren in Londen, ben benieuwd!

Er rest me niets meer dan jullie allemaal mijn kerstwensen mee te geven, met volgend Engels versje en uit de grond van m'n hart!:

***
Wishing that this
Christmas brings,
Lots of nice and
happy things!
***

2 comments:

Zoë said...

Louise!
Ik kocht vanmiddag een geschenkje voor jou :-) voor mama kocht ik intussen in Nürnberg de enige echte lebkuchen en voor papa een traditioneel biertje uit Bamberg...
voor frederic kocht ik pantoffels (hopelijk vindt hij die mooi) want hij had gene en ook nog twee kussenslopen (auwtsj ze zijn voor gewone kussens :s pas thuis gezien hier) waarvan één voor hem (met een genaaide Z en hartje) en één voor mij (met erop genaaide F en hartje) is.

belangrijke vraag: wanneer is het kerstdineetje bij ons thuis met tgezin? kzou azo mss ook frederic kunnen vragen, wnr hij geen familiefeest heeft é...

26 spreek ik af met kunstvrienden, maar past 27 of 28 of 29 niet voor jou en maarten?

please antwoord nog morgen :p

filip said...

mooie template! past bijna bij je werkgever ;)