6.11.07

Facebook fever

Aloha!

Wat een ramp, wat een ramp... In plaats van om de paar dagen/elke week trouw m'n blog aan te vullen, spendeer ik uuurenlang op facebook. Inderdaad, ik ben in de facebookval gelopen. Want, om heel eerlijk te zijn: wat is er nu zo cool aan? Ik weet het nog steeds niet... En toch, aanduiden in welke steden ik al geweest ben over heel de wereld: uren verspeeld... Om nog maar te zwijgen over het neuzen in de vriendenlijsten van vrienden, mensen toevoegen tegen wie ik begot al 10 jaar niets gezegd heb en waarschijnlijk de komende 30 jaar ook niets meer tegen te zeggen zal hebben... tenzij op hun "wall" natuurlijk... ow my ...

Bij deze dus een nieuwe poging... Let's see what has happened since my last post. Alvast geen spectaculaire trips in Europa meer, behalve Londen natuurlijk! 2 keer 4 dagen geweest de laatste maand en het was uiteraard weer zalig. Wel wat rustiger, het mag ook wel al eens, dachten we zo. Lange herfstwandelingen langs de Thames, toch eens de scheur in Tate Modern gaan bekijken (hoé gaan ze dat ooit weer opvullen, vraag ik me dan af? Een werk van Louise Bourgeois, supercreatief he, moest wel met zo'n voornaam :p check zangeres Lamb ;).











De eerste 4-daagse heb ik ook 2 dagen gewerkt, dus dan gaat zo'n weekend al supersnel voorbij. Afgelopen weekend heeft Fulham eindelijk nog eens een match gewonnen (3-1: you're not singing anymore!!: dit zingen we dan naar de tegenstanders :)!! Daarnaast was er ook groot vuurwerk ter ere van Guy Fawkes Night of Bonfire Night of Fireworks Night (http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes_Night).

Hét absolute hoogtepunt was echter het Halloweenfeestje van Dunnhumby! Zelden gezien (eigenlijk nooit gezien behalve tijdens dat magische Salamancajaar): iedereen kwam daar echt toe met het idee van: LETS PARTYYYY en LETS GET DRUNK, wat direct voor superveel sfeer zorgde natuurlijk. Het thema van de avond was 'schooluniform', wat iedereen nogal serieus nam (behalve the belgian boys, maar wat hadden we gedacht)? Ook ik was plichtsgetrouw in de verkleeddozen thuis gaan zoeken en vond een perfect blauw plooirokje! Wit bloesje, blauwe das, blauwe v-trui en 2 staartjes in het haar en ik was vertrokken :) Na wat spelletjes (stoelendans!) en 2 blauwe knieën door op het springkasteel te kruipen (jawel, springkasteel...) kregen we "eten" (= frieten aangevoerd door het frietkot en worsten die echt naar niets smaakten) en begon de echte party. Lekker dansen en niet moeten denken aan werk de dag erna, het deed écht deugd!!!! Thx DH en MV!! (Check ook Maartens blog voor meer info)

De voorbije maand ook een aantal films gezien, waarvan hieronder een korte impressie:
- Pride & Prejudice: had ik nog niet gezien omdat ik trouw vasthield aan de acteurs die de personages vertolkten in de reeks die jaren geleden op canvas getoond werd en waar ik toen van ondersteboven was. Tóch vond ik dit ook een mooie film, perfect voor een romantisch rustig avondje :)
- Münich: leerrijk, maar nogal traag, best niet beginnen kijken rond half 11 's avonds, anders moet je het laatste uur de dag erna bekijken, zoals wij...
- Walk the line: SUPER: geen woorden voor, ik dácht dat ik niet van country hield, maar i love Johnny Cash, of beter gezegd Joaquin Phoenix (broer van River Phoenix, gekend van vroeger in de Joepie :p) en zeker Reese Witherspoon, super vertolking gewoon
- Blood diamond: slik, mooi, maar hard
- Mr. & Ms. Smith: wilde ik gezien hebben, maar vraag me eigenlijk beetje af waarom, wel ontspannend maar zeer voorspelbaar

Ziezo, intussen kijken we al uit naar Heidelberg, waar we binnen een grote week m'n zusje gaan bezoeken: juijjjj!

Un beso a todos, X.

2 comments:

Anonymous said...

Ik wou dat ik erbij geweest was op dat super halloweenfeestje, t klinkt alvast heel tof!!
Veel plezier volgend weekend in Heidelberg, ik vertrek op mijn beurt overmorgen naar londen om de boys(en dan vooral mijn liefie) te bezoeken!
Soenie, Kaat x

Maarten said...

Eerlijk is eerlijk, Louise was al beter geintegreerd als schoolmeisje op de Halloween party dan de Belgian Boys. The sun is shining in Ealing when you're around.

Film vergeten trouwens: das Leben des Anderen. Het heeft eventjes geduurd tegen we subtitles vonden maar toch zeker de moeite. Rare jongens, die (Oost-)Duitsers. We gaan ze dan nog eens gaan besuchen in Heidelberg. Looking forward to it.

Kiss from Ealing, London - MV X